Za i przeciw przy wyborze rozwiązań prezentacji oferty firmy w sieci.

Lut 25, 2008 przez

W niniejszym artykule przedstawię “za i przeciw” przy wyborze sposobu prezentacji oferty firmy w internecie.
Najpopularniejszym rozwiązaniem jest stworzenie prostej strony internetowej. Strony www mają to do siebie, że sposobów prezentacji oferty jest wiele. Okazuje się, że prezentacja oferty firmy przy zastosowaniu technologii flash jest efektowna ale nieefektywna. Nakłady na wypromowanie i pozycjonowanie serwisu wykonanego w tej technologii są o wiele wyższe od prezentacji w postaci standardowej. Z kolei prezentacja oferty w czystym html (dynamicznie generowanym czy też statycznym) jest często mniej atrakcyjna wizualnie.
Złotym środkiem jest sprawne połączenie tych 2 technologii z przewagą xhtml wraz z css – zastosowaniem dynamicznych arkuszy stylów. Jak się okazuje – dzisiejszym standardem jest posiadanie wdrożonego SEO pozytywnego cms’a generującego przyjazny i łatwy w edytowniu kod, który wyszukiwarki cenią i wysoko stawiają wysoko w rankingu stron.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem dla średnich (ale również małych) firm jest zastosowanie cms generującego przyjazny kod xhtml css z elementami flash.
Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania projektowanie stron www , a dokładniej uściślając zmiana sposobu prezentacji i np. wdrożenie nowego layoutu strony www jest prostsze i nie wymaga poprawiania kodu.
Tworzenie stron www pomimo tego, co wielu ludziom się wydaje jest czynnością złożoną i skomplikowaną (jeśli chcemy uzyskać profesjonalny efekt w każdym aspekcie funkcjonowania witryny). Wbrew pozorom efektywność witryny nie zależy w dużym stopniu od strony graficznej, lecz od zastosowanych technik, tekstów i treści witryny.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!