Wyposażenie sklepów na świecie

Gru 12, 2008 przez

Z powodzeniem funkcjonują sieci handlowe które zlecają, lub zatrudniają osoby które potrafią właściwie dopasować wyposażanie sklepu. Obszar działań takich pracowników obejmują głównie adaptacje wyposażenia do wskazanej lokalizacji. Natomiast przedsiębiorstwa specjalistyczne zajmują się zazwyczaj nie tylko projektem oraz adaptacją ale także pełną realizacją realizacji od projektu po przez produkcję i montaż.

Jeśli nie wiesz którą z krajowych firm warto się zainteresować mam dla Ciebie wskazówkę, poszukaj w Wielkopolsce w której firmy posiadają wysoce wykwalifikowanych specjalistów i dbają o to aby ich klienci byli obsłużeni profesjonalnie i kompleksowo. Wielkopolskie firmy aranżują i dostarczają wyposażenie sklepów do sowich klientów na terenie całego kraju.

W strefie za kasowej od dawna dobrze sprawdzają się meble metalowe około 30% powierzchni powinny zajmować meble na wyroby tytoniowe które charakteryzują się lekko podświetlonymi półkami w przypadku kiedy półek jest mniej dobrze jest je lekko pochylić, dodatkowo do tego typu produktów należy zastosować specjalny system popychaczy który po pierwsze znakomicie układa opakowania a po drugie ułatwia pracę załogipunktu handlowego. Jeśli zastosujemy powyższe wskazówki produkt zostanie wyeksponowany bardziej ciekawie dla nabywcy. Pozostałą część naszej strefy zakasowej możemy zagospodarować na produkty wyskokowe i tu pamiętajmy o dobrym oświetleniu oraz o lustrach zamocowanych na plecach regałów. Odbijające i grające barwami światło dodaje niepowtarzalnej wyjątkowości eksponowanym towarom.

W dzisiejszych czasach jesteśmy świadkami szybkiego rozwoju gospodarczego. Dlatego w naszym kraju powstają|tworzą się setki nowych sklepów oraz innych punktów handlowych. W związku z tym konieczne dla przedsiębiorców staje się dobrze dobrane wyposażenie sklepów aby ich produkty mogły być prawidłowo prezentowane. Często rozpoczynający przedsiębiorca nie zdaje sobie sprawy z tego, że to właśnie odpowiednia aranżacja powierzchni jest bodźcem który przyciąga klienta i skłania go do [zakupu wybranego towaru.

Pamiętaj o małych akcjach marketingowych na stacji są bardzo ważne ale wszystko z umiarem starajmy się nie przesadzić z liczbą reklam, stosujmy ją do towarów nisko rotujących lub towarów zaliczanych do magnesów czyli tych które najbardziej przyciągają klienta. Jeśli wybierzemy te z drugiej grupy jako cel naszej akcji to na okres jej trwania umieśćmy je w sąsiedztwie towarów z grupy pierwszej. Powinniśmy również wydzielić na powierzchni sali sprzedaży strefę dobrej lub niskiej ceny, nie stosujmy określenia promocja to słowo już nie kusi klientów tak jak kiedyś.
Najważniejsze jest zadbanie o jednolitą wizualizację w strefie kasowej dlatego unikajmy ekspozytorów i reklam które drastycznie zakłócają panujący porządek. Wyposażenie sklepów powinno charakteryzować się zachować jednolitą kolorystykę.

Musimy pamiętać o tym aby wyposażenie sklepów było jednorodne oraz o odpowiednio zaplanowanej ekspozycji towarów ład i harmonia upraszcza podjęcie decyzji o nabyciu. Najwyżej ustawione produkty w strefie impulsowej powinny być na wysokości oczu czyli średnio u europejczyka na wysokości około 165 cm. W miejscu w którym mamy usytuowane kasę pamiętajmy o półce na której bardzo często nasze klientki mogą położyć torebkę w ten sposób minimalizujemy czas niezbędny na odnalezienie pieniędzy i dzięki temu zwiększamy szanse na skoncentrowanie ich uwagi na towarach. W strefie powinny się znaleźć ustawione według typów i marek, towary których cena nie jest większa 10zł w ten sposób klient podczas podejmowania decyzji o nabyciu nie będzie postrzegał takiego wydatku jako istotnego. Należy wybrać towary najbardziej rotujące oraz najmocniej rozpoznawalne w reklamach które działają jak magnes.

Zapamiętaj że dobrze wybrane wyposażenie sklepu to połowa sukcesu dlatego zadbaj o to aby zaprojektowaniem powierzchni sklepowej zajęły się osoby doświadczone.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!