Reklamy przejazdów autobusowych

Sie 17, 2010 przez

Przewoźnicy chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów starają się nie tylko oferować atrakcyjne promocje, ale także zaprezentować swoje usługi jako nowoczesne i skierowane do wyselekcjonowanego grona podróżników. Autorzy reklam, którzy promują kursy danego przewoźnika starają się w błyskotliwy i oryginalny sposób przyciągnąć nowych klientów. Zdarzało się, że na trasach autobusów pasażerowie mogli spotkać znane osoby z telewizji, które jadąc tym samym autobusem poprzez rozmowy z innymi pasażerami zachęcały do korzystania z usług tego przewoźnika. Autobusy, w których można było spotkać znanego aktora czy aktorkę cieszyły się dużo większą popularnością niż pozostałe.
Inną formą reklamy są atrakcje podczas jazdy na dalekich trasach, jak emitowanie nowości kinowych w trakcie podróży, co bywa dużą zachętą dla osób nie potrafiących zasnąć podczas jazdy, a trudno czasem skupić się na czytaniu książki gdy wokół rozmawiają inni pasażerowie.
Im bardziej zróżnicowana oferta firmy przewozowej, tym większa szansa, że klient zechce wybrać się w podróż z danym przewoźnikiem. Polacy coraz chętniej wyjeżdżają do krajów europejskich nie tylko na wakacje letnie, ale i na ferie zimowe, weekendy majowe, wczasy rodzinne w najróżniejszych terminach, a więc coraz więcej jest okazji do podróży, a tam samym pojawia się coraz więcej szans na pozyskanie nowego klienta. Jako klienci mamy duży wybór środków komunikacyjnych.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!