Prosta dieta na lepsze samopoczucie

Kwi 8, 2012 przez

Praca, ciągły stres, i zawodowa pogoń, powoduje, że zapominamy o właściwym odżywianiu się, często nawet nie posiadamy informacji na ten temat, do tego kawa i alkohol, często też papierosy, wymieszane z niezdrowym życiem, wykańczają nasz organizm, bardzo powoli lecz skutecznie. Nie dostarczamy naszemu organizmowi w ten sposób tego, czego on oczekuje, mało tego, wręcz przeciwnie, ładujemy w niego wszystko co niepotrzebne.

Nasz organizm nie jest w stanie się sam oczyścić, jednak naukowcy i specjaliści stworzyli coś takiego jak dietę oczyszczającą o której warto wspomnieć. W żadnym wypadku podczas rozpoczynania naszej przygody z dietą oczyszczającą, nie zapominajmy o tym, że nie doprowadzamy do głodówki, nie mamy na celu zniszczenia naszej materii, a takie stany mogą nastąpić, przy ciągłym wahaniu się wagi naszego ciała.

Trzeba również zdecydować się na mniejsze spożycie mięsa, jednak nie całkowicie z niego rezygnować. Kierujemy się raczej w stronę takich produktów, które praktycznie nie posiadają tłuszczu, czyli kurczaczek odpowiednio duszony czy ugotowany, to idealna potrawa na trzy dni w tygodniu. Na resztę dni, wybieramy wszystkie produkty które również nie posiadają tłuszczu, ale za to mają w sobie dużo białka, czyli mogą to być jajka, dobrym rozwiązaniem jest również stosowanie chociaż raz dziennie produktów z pełnych zbóż. Ważne przy przygotowywaniu posiłków jest ich odpowiednie parzenie lub duszenie, nie pieczemy, pozbywamy się w ten sposób tłuszczów, tak samo można przygotowywać ryby, oraz warzywa.

Dostarczajmy minimum 3 litry niegazowanej wody mineralnej, staramy się nie spożywać mocnej herbaty, a już na pewno kawy czy słodkich soków. Zero słonych produktów, które oprócz soli posiadają również tłuszcz, zalega on w żołądku i zwalnia ewidentnie proces trawienia, dlatego zapomnijmy o tym, że soliliśmy nasze potrawy.

przepis

Na deser polecane są suszone owoce, koktajl mleczno-owocowy oraz pestki z dyni, tak aby dostarczyć trochę składników mineralnych oraz błonnika. W przypadku tej diety, nie traktujmy znów jej jak głodówki, pamiętajmy, że jest ona równie niebezpieczna, gdy przesadzimy ze zbytnim ograniczeniem organizmu w niezbędne dla niego składniki.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!