Presel pages

Lip 6, 2007 przez

Firmowa strona, serwis internetowy często staje się narzędziem biznesowym i współpracy z klientami, za pomocą której prezentuje swoją ofertę, przedstawia informacje o sobie, umożliwia kontakt klientów z poszczególnymi działami w firmie. Serwis firmowy, strona sprzedażowa powinna być znana w branży i odwiedzana, bo tylko wtedy spełni pokładane w niej nadzieje na wzrost sprzedaży.

Jeżeli chcemy, aby klienci wchodzili na stronę i korzystali z niej, konieczna jest reklama w internecie. Reklama internetowa jest bardzo różnorodna i w wielu formach, chociaż dla początkujących można wybrać dwie formy: linki sponsorowane w wyszukiwarkach i pozycjonowanie. Reklama w wyszukiwarkach nie sprawia zbyt wielkiego kłopotu, dlatego może być polecana dla firm początkujących zwłaszcza, że każdy może ją stosować, nawet przeznaczając skromne środki finansowe.

Zarówno pozycjonowanie stron, jak i linki sponsorowane w wyszukiwarkach sprowadzają sie do tego samego: prezentowanie serwisu internetowego na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, niemniej sposoby dojścia do pożądanych efektów różnią się w obydwu metodach. Wykupując linki sponsorowane serwis współpracuje wprost z wyszukiwarką, ustala budżet reklamowy, definiuje słowa kluczowe, konfiguruje inne parametry wyświetlania reklamy, Z kolei pozycjonowanie stron jest oddziaływaniem pośrednim na algorytmy wyszukiwarek internetowych. Presell pages są pomocne jeżeli pozycjonujemy strony internetowe, a jeżeli są dobrze podlinkowane i też pozycjonowane, mogą skierować znaczny ruch na stronę. Podobne zadanie spełnia każdy katalog stron.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!