Najpopularniejsze gadżety reklamowe

Wrz 4, 2013 przez

Fantazyjne gadżety reklamowe takie jak przypinki, kotyliony, magnesy, długopisy i tym podobne, stały się trwałymi elementami skutecznego marketingu. Wielu z nas otrzymując tego rodzaju gadżety nieświadomie zaczyna zwracać uwagę na markę jaka jest z nimi związana. Subtelna reklama jaką zapewniają te niewielkie przedmioty może doprowadzić do znacznie większej widoczności na rynku.

To prawda, że gadżety reklamowe stanowią kolejny wydatek dla firmy, jednak trzeba zaznaczyć, iż jest to wbrew pozorom jedna z najbardziej opłacalnych inwestycji. Jak wspomniałam jest to niepozorna, lecz niezwykle skuteczna reklama, która dzięki prostym mechanizmom psychologicznym pozwala klientowi zapamiętać naszą markę. Osoba, która stale obcuje z przedmiotami zawierającymi nasze logo,  przy najbliższej okazji automatycznie zwróci uwagę na naszą firmę, ponieważ odniesie wrażenie, że doskonale ją zna.

Skuteczność reklam bilbordowych, telewizyjnych, przykuwających uwagę bannerów  wyczerpuje się gdy konkurencja  zaczyna tworzyć bardziej kreatywną kampanię lub intrygujące hasła. Nie oznacza to, że nie powinniśmy inwestować w wymienione źródła promocji, lecz ma zwrócić naszą uwagę na fakt, że w dzisiejszych czasach efektywny marketing opiera się  w dużej mierze na jego psychologicznych aspektach.

Specjaliści od spraw marketingu potwierdzają skuteczność rozpowszechniania takich przedmiotów reklamowych jak popularne przypinki. Ze względu na ich obecność w młodzieżowej modzie, niezwykle łatwo zachęcić klientów do noszenia ich.

Przypinki mają także inną zaletę. Ponieważ mają charakter prezentów, są mile widziane przez klientów, co sprawia że zapamiętują nas w pozytywny sposób. Jeśli zadbamy o atrakcyjny wygląd przedmiotów, klienci z pewnością będą chcieli obdarować nimi również znajomych, którzy tym samym dowiedzą się o istnieniu naszej firmy.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!