Modele pracy agencji interaktywnej

Cze 14, 2008 przez

Projektowanie stron internetowych zgodnych ze standardami w3c.org jest obecnie podstawą dla firm oraz osób, które chcą budować strony internetowe czy witryny biznesowe. Ale żeby zaistnieć w branży internetowej, należy się wyróżniać. Poza standardami związanymi z poprawnym kodem html, powoli obowiązkiem staje się budowa serwisów dostępnych dla niewidomych, tak zwane accessibility.
Innym ważnym czynnikiem jest kreacja wizerunku, internetowa strategia rozwoju. Agencja interaktywna, która tworzy serwis, świadczy także najczęściej inne kompleksowe usługi internetowe, łącznie z budową wizerunku czy obsługą kampanii w wyszukiwarkach. Agencja interaktywna staje się także agencją reklamową a usługi typu e-commerce czy e-learning coraz częściej trafiają do jej portfolio.

Wiele korporacji zleca bowiem wykonanie niemal wszystkich usług sieciowych na zewnątrz. Najczęściej outsourcing łączony jest z usługami hostingowymi i agencje wykonują usługi w ramach opłacanego abonamentu przez zleceniodawców. Nawet lokalne portale internetowe zlecają prace innym.
Przykładem strony, która została wykonana zgodnie z kanonem, standardami czy ostatnimi trendami, jest witryna Computer terminology Przejrzysta, prosta, dostępna dla niepełnosprawnych, pełna informacji oraz budząca zaufanie potencjalnych klientów.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!