Inwestycje w e-mailing

Kwi 27, 2011 przez

Wiadomo, że dobra inwestycja to sedno każdej działalności biznesowej. Obecnie ogromne nakłady ponosi się na marketing. Bez tego nawet najlepszy produkt będzie miał tylko małą grupkę odbiorców, w praktyce niewystarczającą do prosperowania przedsiębiorstwa wytwarzającego go. Docelowi klienci muszą wiedzieć o produkcie, poznać jego zalety i wady ( na tym niekoniecznie zależy producentowi) oraz zdecydować się na zakup.

Jednym z obecnych trendów marketingowych jest e-marketing. W e-marketingu jednym z kanałów sprzedażowych jest e-mailing. Zajmują się nim wyspecjalizowane firmy jak agencja interaktywna ( jej główne zadanie to web design) przygotowują profesjonalnie opracowane wiadomości rozsyłane na skrzynki poczty elektronicznej.

Nakłady poniesione na e-mailing zawracają się nawet w proporcjach 1:100. Obecnie dochodzi ten wskaźnik wyżej sięgając  aż 120 złotych z każdej zainwestowanej złotówki. Dlatego inwestycje w ten sektor marketingu znacząco rosną. W roku 2005 w taki sposób zostało zainwestowane 885 milionów dolarów amerykańskich . Po pięciu latach liczby te wzrosły o ponad 20 procent sięgają w roku 2010 1,1 miliarda dolarów amerykańskich.

Przy tak wysokich liczbach agencja interaktywna nie może sobie pozwolić na jakiekolwiek niedociągnięcia jeśli chodzi o web design, gdyż to on znacząco wpływa na ilość potencjalnych klientów.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)