Gadzety reklamowe – nadruki reklamowe

Gru 12, 2008 przez

Od nie dawna, kiedy w reklamie wprowadzono nadruk na gadżetach dzięki sitodruku nie trzeba było już tracić tysięcy złotych na gadżety reklamowe, które zawsze idealnie spisywały się jako podarunku zachęcające do kolejnego skorzystania z usług firmy. Menadżerzy mówią, że to jest najlepszy sposób na stałych klientów.

Najbardziej powszechnym sposobem reklamy gadżetami reklamowymi jest zatrudnienie odpowiednich osób, które rozdają gadżety reklamowe w najbardziej obleganych miejscach w miastach, tam gdzie można w łatwy sposób trafić do dużej ilości ludzi. Niedużym nakładem finansowym można zdobyć setki klientów.

Planowo stworzone gadżety reklamowe zazwyczaj są stosowane jako prezenty od firmy dla klienta w geście podziękowania za odwiedzenie firmy i w zależności od tego czy firma zarobiła coś na kliencie czy nie to adekwatnie dostaje prezent tańszy bądź droższy. Czasami gadżet reklamowy może kosztować kilkadziesiąt złotych.

Dość popularnym sposobem na reklamowanie się gadżetami reklamowymi jest także organizowanie przez firmy specjalnych targów, na których firma ma okazję reklamować swoje oferty w superlatywach i rozdawać gadżety reklamowe wszystkim osobą, którzy przyjdą na targi. Sposób skuteczniejszy niż zatrudnianie ludzi i wystawianie na ulice.

Specjaliści od reklamy uważają, że gadżety reklamowe to idealny sposób na stałych klientów, ale to nie znaczy to, że za ich pomocą nie można zdobywać nowych klientów, a wręcz przeciwnie. Również do tego artykuły reklamowe są świetne, można się dzięki nim reklamować na tyle sposobów ile tylko człowiek może wymyślić.

W marketingu jest niestety tak, że im coś więcej kosztuje tym ma lepsze efekty i również w przypadku targów, których cena organizacji znacznie przekroczy cenę zatrudnienia paru osób do rozdawania gadżetów reklamowych efekty reklamy będą znacznie lepsze. Głównie z tego powodu, że można ludziom prać mózg reklamując swoje produkty.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!