Dieta bananowa

Wrz 14, 2011 przez

Wiele diet obiecuje szybkie efekty, jednakże do tego typu obietnic należy mieć dużo dystansu. Aby stracić zbędne kilogramy, potrzebna jest nam skuteczna dieta. Dieta bananowa jest jednym z tych sposobów odżywiania, dzięki któremu możliwe jest osiągnięcie dośc szybkich oraz stabilnych wyników.

Czym należy się odżywiać?

Dieta bananowa należy do najprostszych diet, głównie za sprawą bardzo prostych do zrozumienia zasad. Nie ma tutaj mowy o liczeniu kalorii czy przestrzeganiu do bólu wytycznych jadłospisu. Można pozwolić sobie na chwilę słabości, co oczywiście jest nie do pomyślenia przy takich sposobach odżywiania jak dieta kopenhaska czy cytrynowa.

Prezentowana dieta posiada dwie wersje żywieniowe. Tylko od ciebie zależy, którą wybierzesz. Możliwe jest także wymieszanie zasad i posiłków, co z pewnością będzie pewnego rodzaju atrakcją przy tak długiej diecie (dieta bananowa trwa około trzech, czterech tygodni).

Wersja numer jeden

Pierwsza wersja jest bardzo prosta oraz przyjemna. Polega ona na tym, że codziennie przez miesiąc na śniadanie jemy jednego banana oraz szklankę wody mineralnej. Obiad i kolację przygotowujemy wedle uznania. Należy jednak pamiętać o tym, aby nie spożywać słodyczy, dużej ilości białka oraz alkoholu.

Wersja numer dwa

Wersja druga jest bardziej uporządkowana. Jadłospis mówi jasno, że musimy przyjmować pięć posiłków dziennie. Na śniadanie, obiad i kolacje trzeba zjeść porcji płatków Muesli z dodatkiem miodu oraz płatków owsianych oraz połowy banana. Na podwieczorek oraz drugie śniadanie musimy zadowolić się jednym, małym jabłkiem, który niezbędny jest po to, aby dostarczyć organizmowi błonnik. Jest on niezbędny w procesie trawienia.

Podsumowanie

Jak udowodniłem, dieta bananowa nie jest ani trudna, ani mało efektywna. Życzę miłych doświadczeń z nowym sposobem odżywiania.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!