Artykuły reklamowe i kreowanie marki

Kwi 7, 2008 przez

Dzięki nim, promocja reklamowa przestaje być jedynie mechanicznym bombardowaniem informacyjnym ludzkich oczu i uszu, które i tak zostają ustawicznie zmęczone zbyt intensywnym tłokiem bezużytecznych informacji.
Koszulki reklamowe, kubki z logo naszej kampanii, galanteria biurowa, breloczki, smycze, maskotki… twórczość twórców kampanii gadżetowych nie ma właściwie ograniczeń. Problematycznym jest jedynie być pytanie – jakie gadżety reklamowe są najbardziej odpowiednie do naszej kampanii? Na pytanie to nie ma prostej i jednoznacznej odpowiedzi.
Dość powiedzieć, że liczy się cała gama mierzalnych czynników począwszy na płci grupy docelowej, a skończywszy na ograniczeniach finansowych naszej kampanii. W świecie marketingu liczy się jednak najbardziej czas i umiejętność szybkiego reagowania.

Te wytyczne pozwalają na sprecyzowanie kilku wskazówek dotyczących wyboru gadżetów promujących naszą firme. Przede wszystkim powinniśmy brać pod uwagę mobilność gadżetu i jego szanse na stanie się ikoną kampanii.
Wyposażając klientów w gadżety reklamowe pozwalamy naszym komunikatom reklamowym na przysłowiowe “trafienie pod strzechy”. Pozwalamy naszej kampanii, by kreowała się właściwie sama – jedynie dzięki interakcjom naszych klientów między sobą. Trafnie dobrane kampanie mogą doprowadzić do wykreowania swoistej mody na daną markę. A wiadomo doskonale, że marka modna, to marka o najwyższym potencjale. Reasumując, gadżety kluczem do efektywnej kampanii naszej marki? Jak najbardziej TAK.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Ocenki: 0 (z 0 głosów)

Podobne

Podziel się!